четвер, 5 жовтня 2023 р.

КАПСУЛИ "Супер Волос Актив" №50 ДЛЯ ГУСТОГО, БЛИСКУЧОГО ТА ШОВКОВИТОГО ВОЛОССЯ ВІД ELIXIR (ELIT – PHARM).

 

ELIXIR

Знаю, що на цей відгук ви дуже чекали. В інстаграм, коли я показувала своє замовлення від Еліксир, саме ці капсули зацікавили вас найбільше. Я так розумію, що тема зміцнення волосся надзвичайно актуальна не тільки для мене…

Взагалі, у Еліксир є декілька БАДів такого типу. Я вже встигла спробувати “PANTOhair”  та “Волосся Шкіра Нігті”. Ці БАДи ідуть трішки різної направленості, але обидва працюють класно і результатом я залишилась дуже задоволена. Тому, якщо вам актуально – зверніть увагу і на них також )

А тепер повернемось до основної теми сьогоднішнього допису - капсул "Супер Волос Актив". Вони направлені не тільки на боротьбу з випадінням волосся, але й на його зміцнення по всій довжині. Ось саме це мене і зацікавило!


З випадінням волосся наразі у мене проблем не було, але з його станом…  Останнім часом моє волосся дуже витончилось, стало надзвичайно ламким, пористим та сухим. Воно легко ламалось при розчісуванні, чи від резинки… і це все при посиленому догляді з якісним шампунем, масками, спреями та сироватками! Отже, проблема була в організмі. Ну, ніяких хронічних захворювань у мене немає, а от нестача вітамінів можлива. Ось я і вирішила замовити "Супер Волос Актив", у складі якого міститься спеціально підібраний комплекс вітамінів та мікроелементів.


Від виробника:

- оживляє і оздоровлює волосся

- запобігає випаданню волосся

- зміцнює волосся


БАД "Супер Волос Актив" - це натуральний вітаміномінеральний комплекс для здоров'я і краси волосся, призначений для тих, хто піклується про здоров'я свого волосся. До складу препарату "Супер Волос Актив" входить велика кількість біологічно активних речовин, які відновлюють структуру пошкодженого волосся, зміцнюють і оздоровлюють їх по всій довжині, насичують волосся життєво важливими елементами забезпечують доставку мікроелементів і вітамінів прямо до коріння волосся, нормалізує обмін речовин, покращує мікроциркуляцію в шкірі голови, активує процеси біовідновлення волосся, стимулює їх зростання.

БАД "Супер Волос Актив" нормалізує обмінні процеси в організмі, відновлює функцію щитовидної залози.

Рекомендується як засіб від випадання волосся, а також для догляду за волоссям, схильним до частого фарбування, різких перепадів температур і несприятливого впливу навколишнього середовища. Застосовується для зміцнення і живлення волосся при ряді станів, що супроводжуються порушеннями в обміні цинку, авітамінозами і депресивними станами. "Супер Волос Актив" значно посилює ефект застосування зовнішніх засобів догляду за волоссям.


ELIXIR


Упаковка - 50 капсул.

Виробник – Україна.

Де можна придбати: я замовляла на офіційному сайті марки - ELIXIR


Мої враження:

БАД представлений у вигляді капсул білого кольру. Вони стандартні за розмірами і знаходяться у блістерах.

Ці капсули можна приймати навіть дітям з 16 років. Але не забувайте радитись з своїм лікарем!

Спосіб застосування: на початку курсу по 2 капсули вранці і ввечері за 15-20 хвилин до їди протягом 15-30 днів. Після чого перейти на прийом 2-х капсул вранці.

Курс прийому 2-3 місяці (рекомендується повторювати 2-3 рази на рік).

Якщо дотримуватись схеми, то варто одразу замовити принаймі дві упаковки. Перша піде на інтенсивний прийом (4 капсули в день), а друга вже на підтримуючий (2 капсули на день).

Я приймала цей БАД повністю по схемі. Мені здається, що це важливо і може суттєво впливати на результат.

І знаєте, не помилилась )) результат став помітний вже після першого тижня прийому! Волосся наче почало оживати. З’явився блиск та шовковистість. Поступово почала зникати пористість (я би навіть сказала рихлість) і волосся стало більш пружним, щільним та гладким. А найбільше мене порадувало, що такий вигляд волосся мало по всій довжині. Навіть на кінчиках!

Після прийому першої упаковочки цих капсул в мене відпала необхідність у використанні додаткового догляду за волоссям (олійки, спрею…). Тепер мені повністю вистачає звичайного шампуню і маски чи бальзаму. Наразі волосся легко розчісується і гарно лягає, воно не пушиться і не стирчить у всі боки… По суті, моє волосся набуло свого природного вигляду – воно пряме, спадне і шовковисте.

Чесно кажучи, я навіть не розраховувала, що результат виявиться настільки очевидним і швидким. Для вирішення моєї проблеми з волоссям, ці капсули ідеально підійшли. Наразі я планую повторити курс, але вже в кінці літа або восени. Ну, буду орієнтуватися на стан волосся ))


ELIXIR

Склад: метіонін - 25,0, цистин - 25,0, міді аспарагинат - 3,7, цинку аспарагинат - 26,6, заліза фумарат - 18,0, дріжджі пивні - 50,0, кальцій фосфорнокислий - 85,0, арганца аспарагинат - 7,0, кальцій вуглекислий - 100,0, фолієва кислота - 0,15, вітамін В6 (піридоксин) - 1,5.Кожна капсула містить, мг: міді - 1,0, цинку - 7,5, заліза - 6,0, кальцію - 56,5, марганцю - 1,0.

 

ELIXIR

ELIXIR

ELIXIR

 


13 коментарів:

  1. It's nice that these capsules have proven themselves :)
    Regards

    ВідповістиВидалити
  2. So the capsules have served their purpose, that's fine.

    ВідповістиВидалити
  3. Very interesting product! Generally we use Shampoo for the hair and hair skin care. This looks really useful. Thanks for the review.

    ВідповістиВидалити
  4. Parece ser um excelente produto! Ainda não conhecia! Belíssimo post, como sempre!
    Beijinhos, estimando que tudo esteja bem, aí desse lado!
    Ana

    ВідповістиВидалити